Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LasseLasseLiten Snygg sida   60434  
Gravidshoppen Supersnygga stödstrumpor   59278  
Jeanstorget Kanon! (1)  58338  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kanonservice   57905  
Cabom Snabba och kunniga   60395  
Honey Grey Pure Cashmere en cashmere sjal!   58328  
Extrawebshop Olika leverantörer av kvalitetsprodukter (1)  58512  
EasyLover.se Supernöjd   55212  
STORTMODE.se Tack!   54740  
KlassiskaPosters.se KlassiskaPosters.se   55485  
Rockwear Märken jag betalat för (1)  56428  
ALEKA Ser bra ut (3)  53893  
ALEKA Äntligen   47558  
clazzyfashion radering av inlägg (23)  62750  
Populär nätbutik för Ridsport!? (1)  54934  
Komin Guld Sen leverans (1)  57388  
TemNet Samsung galaxy s3 skal billiga (1)  57519  
KlassiskaPosters.se väldigt fina posters (1)  56189  
Enkoppte.nu En mysig oas (1)  55323  
Umeå RC Om Priser   55177  
Sport & Fritid Stockholm Otroligt bra service! (1)  57457  
swingcar.se Swingcar (1)  55119  
Skinway Vitamin B5 Tack skinway..   53136  
Radiostyrda-modeller.se Stor Varning (2)  55688  
lilla pärlan Kanon   54836  
Radiostyrda-modeller.se Trevlig support :)   55305  
DentaWorks Tandblekning Har hittat deras information.   55187  
Beautysecrets.se Beautysecrets älskar er nya Dailysecret! (1)  56600  
SLIPSKUNGEN Riktigt nöjd!   55847  
Haga Cykel Tekniskt dålig service (1)  56418  
    << sida 12 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda