Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion ny VARNIG (2)  102972  
Kiss Kiss positivt   99716  
Gunilla Mann Kan Du ?   100710  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   100042  
mc-online.se Lurad   100543  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   97776  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   99612  
photowall Mycket bra!   96353  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   81482  
Idenätet snabb leverans (2)  93352  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   95734  
Förstora penis har fått större (4)  96301  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   94750  
Garntjänst fråga   93387  
VIPDOG Uppdatering av varor   94905  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  94866  
procore Vilket skönt utbud!!!   95084  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   96099  
DiaDirekt positivt   95378  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   94784  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  96536  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  94933  
Kiss Kiss Allting bra   82302  
Bulbs.se Supernöjd   98533  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  96748  
clazzyfashion svar   93624  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   82921  
clazzyfashion Bedragare! (2)  94752  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   84570  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   83101  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda