Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion ny VARNIG (2)  115702  
Kiss Kiss positivt   111147  
Gunilla Mann Kan Du ?   112409  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   108763  
mc-online.se Lurad   113862  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   107524  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   110246  
photowall Mycket bra!   110537  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   88027  
Idenätet snabb leverans (2)  98686  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   108778  
Förstora penis har fått större (4)  108414  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   102735  
Garntjänst fråga   101151  
VIPDOG Uppdatering av varor   105667  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  100116  
procore Vilket skönt utbud!!!   104933  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   105886  
DiaDirekt positivt   105650  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   102724  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  107511  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  104077  
Kiss Kiss Allting bra   88481  
Bulbs.se Supernöjd   111572  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  108537  
clazzyfashion svar   100474  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   96418  
clazzyfashion Bedragare! (2)  101909  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   92170  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   89136  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda