Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion ny VARNIG (2)  55797  
Kiss Kiss positivt   55564  
Gunilla Mann Kan Du ?   55552  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   55832  
mc-online.se Lurad   57314  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   55417  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   56135  
photowall Mycket bra!   52292  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   44361  
Idenätet snabb leverans (2)  52895  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   52691  
Förstora penis har fått större (4)  53907  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   53169  
Garntjänst fråga   52636  
VIPDOG Uppdatering av varor   52084  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  53027  
procore Vilket skönt utbud!!!   52132  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   53093  
DiaDirekt positivt   52868  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   52535  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  53501  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  52883  
Kiss Kiss Allting bra   45741  
Bulbs.se Supernöjd   53858  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  52927  
clazzyfashion svar   52253  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   45099  
clazzyfashion Bedragare! (2)  52604  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   45982  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   45092  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda