Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Theea.se nöjd (1)  55580  
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   55066  
Theea.se Snygga kläder   46506  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   53038  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   54177  
Dekaltrim Ändring !   53031  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   53878  
ullapopken Uselt (1)  51594  
LUXURY DETAILS snygga smycken   43180  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  51834  
Tutte Haha   51166  
Tutte Seriös butik   50607  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   50863  
Kiss Kiss KissKiss   50334  
Rockwear adress till rockwear (2)  50776  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   48710  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   49705  
Jakthundsboden Jakthundsboden   42353  
Mad Lady me like!   42383  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  49008  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   49296  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  48860  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  51730  
skydd Grymt utbud   50274  
Kiss Kiss Snabb leverans   49348  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  49769  
Kiss Kiss Mycket bra   50803  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   51791  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   52033  
zmaka.se Superbra! (1)  50482  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda