Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Theea.se nöjd (1)  116152  
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   105940  
Theea.se Snygga kläder   85524  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   101797  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   108869  
Dekaltrim Ändring !   106155  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   104864  
ullapopken Uselt (1)  104436  
LUXURY DETAILS snygga smycken   86658  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  97007  
Tutte Haha   102174  
Tutte Seriös butik   101435  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   101309  
Kiss Kiss KissKiss   97907  
Rockwear adress till rockwear (2)  101558  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   98659  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   103116  
Jakthundsboden Jakthundsboden   81321  
Mad Lady me like!   83077  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  95626  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   101256  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  95088  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  99488  
skydd Grymt utbud   101018  
Kiss Kiss Snabb leverans   101117  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  98443  
Kiss Kiss Mycket bra   105393  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   97893  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   105117  
zmaka.se Superbra! (1)  101219  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda