Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Parfymhuset.se Kanon!   55089  
Tusentals nyheter, blogginlägg och pressreleaser   57329  
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  56163  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  56315  
vuxenshoppen.se Bra   48709  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   54450  
Inreda Får ont i ögonen...   54590  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  53110  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   53196  
Saray.se Otroligt bra priser!!   46448  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   53648  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   53300  
Glossme.se rekommenderas!   53185  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   53358  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   54093  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  53492  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  53900  
elkatalogen.se Snabb service (2)  53248  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   53925  
photowall Photowall   53815  
Arbetshandsken Nöjd Kund   53402  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   54665  
OnlineDesign.se Wow!!!   54325  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   53476  
cleanfacility.se Kanon service!   52594  
butik21 Nöjd kund   53649  
butik21 Skumt? (2)  52237  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   53261  
butik21 snabb leverans   54611  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   55770  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda