Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61835  
zmaka.se svampbutiken   60753  
zmaka.se Svampbutiken.com   60963  
DN Pool Vilka killar   61759  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59398  
designonline.se Suveränt utbud!   59418  
Baristashopen Färskrostade bönor   59764  
Nallebudet Nallebudet (1)  58081  
brödleva Äntligen!   59662  
Föreningsprodukter usel service (2)  58371  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  59302  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   58205  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47885  
Estelles Rekommenderas   58963  
Skistart Kundtjänst   61119  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61908  
Stor & Fin Glad   58136  
Gothicshop gothicshop.se   50667  
SlipsShoppen.se Grymt!   59694  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   60163  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   58106  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58892  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59791  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   60362  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   59125  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   60311  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  60011  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60724  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64540  
Cabom Tummen Upp   62346  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda