Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  81758  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   80434  
Tretti.se Nej tack tretti   85828  
AudioTech Mycket bra!   84444  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   86281  
hockeyprylar.se :D!!!   70240  
SthlmCompany Snabba   81661  
Rofa snyggt   65904  
smink.nu Hmm. (2)  81275  
Diarydreams Tjejtgrejer   84540  
Phoneq mobilsmycken Super!   79431  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  82180  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   86747  
zmaka.se svamp   83207  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  88573  
Minibike Sweden stöld (3)  82249  
Payson Helt störda (4)  79975  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  84777  
Inkclub Bäst (3)  80627  
LensWay 95%   84261  
Tretti.se vem (3)  82498  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   82249  
Unispel Mycket snabb support   83824  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   81401  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  84794  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  83183  
Bengans Skivbutik bengna   84463  
Benzler direkt Här finns allt   69498  
Lastbryggan AB Kund i många år!   88624  
Lenses4net Lenses4net   75581  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda