Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   155712  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   154729  
google analytics och spårning av e-handel   158109  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   137364  
sexshop69 Grym och seriös sida!   140622  
mediacorner service   150748  
Sexkontakter.se Skönt   142907  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   143937  
electroworld Bra service   143427  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   142767  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   148407  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  141100  
SLIPSKUNGEN De suger   129037  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  141971  
syskonhuset Grym tvillingvagn   143816  
slipsladan Bra priser   140628  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   139217  
Jaktverket helt ok (1)  144078  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  141708  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  144608  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   144103  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   142447  
Nordiskark Super upplevelse   141256  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   128981  
glenza Nytt   129365  
buildor Rek varmt !   142439  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   142289  
Framcigarr AB framcigarr.se   147352  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  141266  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   144022  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda