Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   139411  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   138034  
google analytics och spårning av e-handel   140409  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   124471  
sexshop69 Grym och seriös sida!   126281  
mediacorner service   134010  
Sexkontakter.se Skönt   128121  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   127296  
electroworld Bra service   127340  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   126312  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   131661  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  124971  
SLIPSKUNGEN De suger   114771  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  126682  
syskonhuset Grym tvillingvagn   127027  
slipsladan Bra priser   124962  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   124181  
Jaktverket helt ok (1)  127938  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  123480  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  128056  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   128376  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   125867  
Nordiskark Super upplevelse   125615  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   114889  
glenza Nytt   116304  
buildor Rek varmt !   125948  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   125517  
Framcigarr AB framcigarr.se   128934  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  124663  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   127399  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda