Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  192288  
STORTMODE.se Tusen tack!   179976  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   178309  
google analytics och spårning av e-handel   181369  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   154146  
sexshop69 Grym och seriös sida!   161772  
mediacorner service   173272  
Sexkontakter.se Skönt   156219  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   169377  
electroworld Bra service   165512  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   165254  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   170882  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  165867  
SLIPSKUNGEN De suger   150181  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  154810  
syskonhuset Grym tvillingvagn   165888  
slipsladan Bra priser   157249  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   154126  
Jaktverket helt ok (1)  167092  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  171951  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  168765  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   165047  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   166953  
Nordiskark Super upplevelse   158237  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   148349  
glenza Nytt   145432  
buildor Rek varmt !   164796  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   166354  
Framcigarr AB framcigarr.se   175612  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  167386  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda