Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Stödstrumpor   40917  
Spelexperten.com Bra utbud,   35789  
butik21 *   40206  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  41380  
Fiskehörnan Snabb leverans   39660  
butik21 Mycket nöjd   41140  
butik21 Bra   39407  
PY Hobby helnöjd (1)  40239  
ExtremeFood Nöjd som fan!   38793  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  39172  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  38873  
Fiskehörnan Otrolig service   38615  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   40204  
Stora Famnen Hängmattor Skoj på Ekerö   39065  
Handlavin.se Bra viner   40108  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  39354  
butik21 snabba! cool! (1)  31718  
butik21 Snabba   38979  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   39235  
butik21 Utmärkt   38811  
Creations by Lis Rekomenderas   38790  
DamButiken Tack Dambutiken   38761  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   39246  
butik21 Otroligt bra service!   38542  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  40605  
lyko.se hårvård mm   38452  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Våga prova! (1)  41216  
Grodis & Jag Gratis frakt   33936  
Minimundus Bästa butiken på nätet   40007  
hero4kids.se Bra service & snabba leveranser   40824  
    << sida 29 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik