Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Mycket nöjd!   40872  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   34776  
Kontorsmagasinet Bra leverans och priser   40330  
Kontorsmagasinet Kanonbra   39966  
butik21 Mycket nöjd !   39452  
bubbleroom Konstigheterna fortsätter   40777  
butik21 butik 21 (1)  40433  
Snusbolaget.se bra service   39950  
zmaka.se Snabb leverans   39778  
butik21 Bra!   39265  
Bellbox.se Personalen på Allum i Partille (2)  39301  
Spelexperten.com Kanonservice   38707  
Radiostyrda-modeller.se Bra!   38701  
bubbleroom Konstigt sett att hantera ordrar   39609  
Blå Huset Data Hmm...   39395  
butik21 Butik21   38173  
zmaka.se Teprover (1)  39757  
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  39746  
butik21 leverans   38904  
Juvelbolaget Mycket nöjd   40265  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   39159  
Planbok.nu Snyggaste plånboken jag haft!   40266  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  40747  
styrkadirekt.se bra service   39438  
Bjuti mycket nöjd+++   33711  
karinherzog-oxygen.com Fantastiska produkter!   40541  
Bjuti Mycket nöjd!   40605  
Replikor.se bra service   40266  
LasseLasseLiten Höstkläder!   40346  
Strumpbutiken Dyra   34993  
    << sida 31 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik