Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lilla Ugglan Leksaker hehe   41190  
styrkadirekt.se Superservice   43244  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   41620  
Lilla Ugglan Leksaker ok   40794  
TV-idoler Kan varmt rekommenderas!   41806  
butik21 STÖDSTRUMPOR   41416  
Lilla Ugglan Leksaker Betyg   40858  
Vinboden Vinboden och Vincargo (1)  42368  
LasseLasseLiten Lasselasseliten   33420  
Erotikmagazinet.se förkläde med penis   39791  
TV-idoler netty.se   39534  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  62698  
stylebystars Snygg klänning!   39027  
bilnyckeln Bra med betalning via telefon   40348  
snusaeget.se Opålitlig   32815  
butik21 Rekommenderar!   39872  
Runns Webshop Runns.se (1)  40838  
butik21 Proffesionella! (1)  39576  
butik21 Butik21   40074  
butik21 Kanon   32597  
butik21 God SERVICE!   40107  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   42220  
butik21 Bra service och snabb leverans   39959  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   40745  
ExtremeFood De här va kul!   40880  
hittabutiks öppna register   40382  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   40023  
shabby Snabb leverans!   40058  
butik21 Till Per (4)  40748  
butik21 Snabb leverans! (2)  41485  
    << sida 32 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik