Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
4mom Gotland AB tråkiga mammakläder för större hos 4mom, mm (1)  39470  
TV-idoler Bra priser, snabb leverans (1)  41967  
TV-idoler Mycket bra serice   40318  
Chip n Play AB pålitliga   32992  
TV-idoler skosmycke   39330  
Juvelbolaget Utbudet ökar   33142  
TV-idoler Så fina grejer!   40560  
Vinboden Akta er för vinboden!   40134  
Zamboka.se zamboka (1)  39336  
Bananaz.se Butik #1!   38547  
Kristallex Mycket positiv!! (1)  38560  
TV-idoler Mycket bra service   37903  
Cigaretthuset.se Sitter i fängelse (2)  39069  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   38828  
Minipeople Fraktfritt   37964  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   38863  
blå elefant Bakverk i tyg   38062  
Babytime ++++++   38548  
Garntjänst Fel på sidan !!   38830  
Cigaretthuset.se nedlagd?   38792  
Blingit.se Bra service!   39873  
Artenco Massor av roliga prylar   39246  
Jensens Fiske Jätte bra service   38607  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  38652  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  38756  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   39751  
2bsleeping dyrt (1)  39490  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  40990  
IaMias Bra   38910  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  39092  
    << sida 34 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik