Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dustin Home Kanonbra   38635  
Bodystore Kanonbra   37501  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  37735  
Outdoorstore Kan rekomenderas   36554  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  36586  
3nity.se Världens sämsta butik (2)  38627  
EceData.se Är billigast på ungefär 500 produkter i Sverige! (5)  39283  
Näsbyparks Blomsterhandel AB 32 års erfarenhet   36791  
Rapunzel Hair extensions Nöjd   35761  
Babybay.se SUPER BRA!   35872  
Belysningsdesign.se Mycket god service   36094  
Kinabutik Viktminskning   38351  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   37243  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   36525  
Förskottsbetalning (3)  36358  
Guarana Puro Enegize yourself   37585  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   37312  
kundfinans.se undrar (1)  36835  
Komplett.se Dålig info!   37230  
Lustjakt AB Falsk marknadsföring? (3)  39654  
Textilonnet.se Jättebra service!   36847  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   37332  
Vill Själv! Toppen   36980  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   36475  
Bananaz.se blanks   36804  
Fortune International Barnvagnar   37508  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   37430  
Vill Själv! bra grejer (1)  36934  
Shoppingbutiken Alla tiders   36945  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  38669  
    << sida 47 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik