förra året betalade jag in 1250 kr för en beställning.
varorna kom aldrig. till saken hör att jag har all mailkontakt och insättningsuppgifter kvar.
de menar nu att de då bytte ägare...då ska väl det framkomma att om man då sätter in pengar, så får man inga varor?!
jag har åter tagit upp kontakten i hopp om att få mina pengar. jag är beredd att gå till sverker med det här. lågt av dem att inte kunna betala tillbaka mina pengar då de skitit i att sända varorna jag beställde. det är i dagarna precis ett år sedan...´lågt.
det är synd att det finns såna aktörer i branschen. det drabbar oss seriösa nätbutiker som faktiskt finns. hoppas det ordnar sig för dig på något sätt, samt att du hittar till oss på ********.com där du kommer att få mer än fullgod service. hehe, kan ju inte göra reklam föstås. god jul och lycka till.
vad tråkigt att läsa, jag har alltid haft en väldigt bra kontakt med clazzyfashion.och har handlat där i många år.angående ägarbyten etc, så kan man ju förstå att det inte var den nya personalens fel.jag fick kontakt med de föregående så fixade de mina kläder som jag hade beställt. som sagt jätte trist att höra att det har blivit så för er, men kontakta dem.så tror jag att det löser sig. personalen har iaf hjälpt mig och tillhanda hållit en kanon service. tack för mig.
jeg har bestilt og betalt for varer for 3 måneder siden, og nå får jeg ikke lengere tak i dem på e-post. måtte betale en del for å få sendt et midjebelte til norge. på siden står det "betalning mottagen". når jeg leser dette får jeg en følelse av at jeg aldri ser noe til verken pengene eller varen :/
exakt, jag kommer aldrig få mina stålar än mindre mina varor. blir rent förbannad då man ännuu får skitmail av dem om att man kan vinna det ena och det andra om man handlar där. fan, gå inte på deras skitmetoder. här behövs rätta kontakter för att driva in sina stålar den saken är klar.
vad är ni för nötter? hur svårt är det att ta kontakt med en konsumentombudsman? sluta fjanta er med hot om tv-reportage, det leder ingenstans. www.arn.se
har dom en f-skattesedel går det alltid att lösa. värre är det för nötterna som köper billiga cigg mm från utlandet, dom har inget skydd såvida dom inte handlat med visa/mastercard (även då är det svårt, ta kontakt med din bank för mer info).
kontakta er bank så får de reda ut er pengar överföring till bolaget som har mottagit er förskottsbetalning, gäller alla typ internetshop, ect så finns detta en lag som banken kan då lyfta pengarna från mottagaren alltså clazzy, s bank konto och återfå era pengar på ert konto, detta är inom lagens rätt. obs detta är bar er bank som kan hjälpa er med detta! lycka till med era problem!