Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
1   4439  
1   4515  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom (2)  50439  
Kamagrabutiken.se Väldigt nöjd!   56815  
ViagraShop Bästa potensbutiken   59945  
ViagraShop Bra priser   69465  
ViagraShop Bra priser och snabb leverans   74286  
canvasbutik Webshop i Sverige (1)  75987  
parkettbutiken Kvalitetsgolv och enastående expertis och vägledning (1)  78698  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   117169  
Angelbaby.se köp inget här oseriösa och iq befriade männsikor som jobbar hä...   181322  
Megashop megashop konkurs   262944  
Megashop megashop konkurs?   261736  
Megashop Megashop till salu? (2)  325479  
dinhoj.se Dålig service   337222  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   347224  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   361319  
Swedish Grocery Store E-mail   357574  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   369357  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   371396  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   373505  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   375009  
t-shirtbymail.se Bra grejer   367385  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   368622  
stengalleriet Söker kontakt   370994  
bratex Fråga   371873  
Sovtex AB Betala   379235  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   381011  
Ettbud.se Gratis   371510  
Boldliving Nöjd   369079  
    << sida 1 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda